Ka-Service:

Serviceafdeling

Siden 1984 har vi haft en serviceaftale med JAC, der ejes af Arne Christensen, men tiden er nu kommet til, at Arne Christensen skal arbejde lidt mindre, og derfor har vi i samråd med JAC for et stykke tid siden besluttet, at serviceaftalen ikke skal fornyes. Men det betyder også, at vi skal se os om efter et nyt firma at lave serviceaftale med, hvilket dog ikke bliver nødvendigt, da vi overtaget servicedelen selv.

Teknikerne er de samme som før og staben er blevet udvidet med en ny kørende tekniker. Alle kender JACs røde servicebiler, men snart vil nye grå biler og nyt logo kunne ses i gadebilledet i stedet for. Vores nye logo vil ud over bilerne også kunne ses på vores teknikere, så vores medlemmer ikke er i tvivl om hvem de har på besøg.


Et velfungerende netværk

Hos Kalundborgegnens Antennelaug anser vi det som vores vigtigste opgave, at vi har et velfungerende netværk, der er både stabilt og hurtigt, og det kan vi bedst leve op til, hvis vi kan servicere det selv. I forbindelse med, at Arne Christensen, der ejer JAC, drosler kraftigt ned for arbejdet, gav det derfor mening, at vi fik vores egen serviceafdeling i stedet for, at vi skulle ud og finde en ny samarbejdspartner. Arne Christensen vil dog fortsat hjælpe os på konsulentbasis, og arbejde sammen med os, så vi kan tilegne os den vigtige viden, han ligger inde med efter mange års arbejde. Dermed kan vi yde vores medlemmer den bedste og hurtigste service, idet vi dermed ikke alene har 'know-how', men også en større indflydelse på valg af produkter samt fleksibilitet i udførelse af vores daglige arbejde ved at have vores egen serviceafdeling.


Ét sted

Hos Kalundborgegnens Antennelaug har vi fortsat et ønske om en lokal, nærværende og kundevenlig service, hvilket fremadrettet også er lettere, da der nu kun er ét sted at henvende sig uanset, hvad det drejer sig om. I forbindelse med den nye serviceafdeling, har vi nemlig udvidet vores domicil på Stejlhøj i Kalundborg således, at vi nu ikke længere kun ligger på Stejlhøj 23, men fra den 1. september altså også har haft domicil i nr. 22, der dog fungerer som et lagerlokale. Den daglige kontakt til medlemmerne er derfor fortsat i nr. 23 - intet er forandret på den front. Vores hensigt har hele tiden været, at vores medlemmer har mærket så lidt som muligt i hele processen, og fremadrettet skal de udelukkende mærke en forbedring.



Webmail
Hastighedstest

Kan kun benyttes fra din
Ka-net forbindelse.

Driftstatus
Fjernsupport
  • Windows
  • Mac OS
  • App til Android
  • App til iOS
  • Kalundborgegnens Antennelaug   Din IP: 3.239.129.52